„Optimalizált- és automatizált rendelési folyamatok, nyitvatartási időtől független nyomon-követhetőség, valamint azonnal rendelkezésre álló ár- és készlet információk” – így hangzik a három legismertebb argumentum az e-beszerzés használata mellett, amely egyre nagyobb szerephez jut a 21. század modern és hatékonyságorientált készletgazdálkodásában, forradalmasítva ezzel a korábbi beszerzési folyamatokat.

Több, mint webáruház

Még szakmai körökben is gyakran előfordul, hogy az elektronikus beszerzést csupán magával a webáruházzal azonosítják, amely egy teljesen hibás megközelítés. A jól strukturált e-beszerzési csatornáknak ugyanis, csak az egyik alappillérét jelentik az online piacterek, amelyek más pillérekkel kiegészülve (pld.: e-számlázás, e-katalógus, speciális szoftverek) válnak később minden igényt kielégítő komplex rendszerré.

E-beszerzés és a HAHN + KOLB

  • Regisztráció: Az elektronikus beszerzés folyamata – a hagyományos internetes vásárláshoz hasonlóan – egy egyszerű regisztrációval kezdődik , ahol meg kell adnia az ügyfélazonosításhoz szükséges adatait. Vállalkozásának nevét, címét, elérhetőségét és a kapcsolattartó adatait, valamint az esetleges korábbi (offline) vásárlásoknál használt vevőszámot. A kitöltött adatok feldolgozása automatizált, így azokat rövid időn belül feldolgozza a rendszerünk, később pedig e-mailben erősíti meg a sikeres regisztrációt.
  • Belépés: A válasz e-mail tartalmazza a bejelentkezéshez szükséges adatait. A belépés után – azonosított ügyfélként – Ön a saját kedvezményével csökkentett árait láthatja a webáruházban.
  • Termékek azonosítása: Több mint 60.000 db termék és jelentős árukészlet biztosítja Önnek, hogy minden szakmai kihívásra a lehető leghatékonyabb megoldást legyen képes megtalálni. Ha egy megadott terméket keres, akkor azt cikkszám és korábbi vásárlásai alapján is beazonosíthatja, gyorsan és egyszerűen. Ezen kívűl minden termék mellett képet, szakmai leírást és letölthető adatlapot is talál.
  • E-katalógus letöltése: Termékkatalógusunkat letöltheti vagy online regisztráció után, akár házhoz is rendelheti tőlünk.
  • Megrendelés: A virtuális kosarában összegyűjtött termékeket Ön bármely napszakban megrendelheti, függetlenül a nyitvatartási időnktől. A megrendelést – sürgős elfoglaltság esetén – akár fel is függesztheti, majd később ott folytathatja, ahol abbahagyta. Megrendelése egyből a Ludwigsburgi raktárba érkezik, ahol raktári termékek esetén meg is kezdődik az áru csomagolása és szállítása.
  • Számlázás: A kiállított számla másolatát akár e-mailben is megkaphatja, amellyel gyorsulhat cégének irodai adminisztrációja.
  • Szállítás: Még a központi raktárból (Németország) megrendelt termékek is megérkeznek Önhöz jellemzően 48 órán belül, melyek szállítása és csomagolása 100 EUR feletti megrendelés esetén ingyenes.
 

Speciális szolgáltatások, amelyeket kedvelnek ügyfeleink

Számos hasznos, praktikus és kényelmes megoldást tudunk Önnek kínálni online, amely nagy mértékben segítheti és költséghatékonnyá teheti mindennapi munkáját.

  • Német nyelven elérhető műhelyszerkesztő szoftver , ami a hatékony munkakörülmények megteremtésében játszhat Önöknél kulcsfontosságú szerepet.
Megosztás
Recommended Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search