Ipar 4.0 – ez a frappáns rövidítése a negyedik ipari forradalomnak. A szakemberek szerint ez az ipar teljes körű digitalizációján keresztül valósulhat meg, ami újradefiniálja ezzel a korábban megismert piaci folyamatokat. Ennek részeként kiemelt szerephez juthat a legújabb technológiák (például az e-beszerzés) adaptálása és a szakképzett munkaerő időhatékony felhasználása.
A ”Hatékony időgazdálkodás e-beszerzéssel” című korábbi bejegyzésünkben már számos érvet felsorakoztattunk az elektronikus beszerzés mellett. Ebben az írásban 6 olyan praktikus webáruház-funkciót szeretnénk Önnek bemutatni, melyek jelentősen megkönnyíthetik és felgyorsíthatják mindennapi feladatai elvégzését.
A Hahn + Kolb webáruház legpraktikusabb funkciói
-
- Szűrők, filterek használata: Webáruházunkban többféleképpen is megtalálhatja a szükséges megoldást, hiszen Önnek lehetősége van alapanyag, bevonat, típus, átmérő, hosszúság és márkanév szerint is rákeresni a megvásárolni kívánt termékre. Amennyiben fontos, akár DIN szerinti szűrés is lehetséges.
- Gyakran rendelt termékek: Rendszerünk automatikus listát készít azokról a termékekről, amelyeket a legtöbbször vásárolt meg nálunk. A listát megnyitva Ön néhány kattintással ismét megrendelheti a termékeket anélkül, hogy újra ki kellene azokat keresnie a katalógusból.
- Kedvencek listája: Ha a vásárlás folyamán megtetszik Önnek egy olyan termék, amelyre csak a közeljövőben lesz szüksége vagy éppen annak megrendelését még jóvá kell hagyni a felettesének is, akkor azt egy kattintással a kedvencek közé teheti, ahol később egyszerűen meg tudja találni.
- Költségviselő beállítása: Nem csak az Ön, de a pénzügyön dolgozó kollégák munkáját is megkönnyítheti, ha beállítja melyik költséghelyre történjen a megrendelt tételek lekönyvelése.
- Költségkeret meghatározás: A webáruházban meghatározhatja, hogy egy adott héten, hónapban, félévben, vagy évben mekkora költségkeretből tud gazdálkodni. Ha eléri ezt a határt a rendszer nem engedi tovább rendelni. Természetesen a költséghatárok módosíthatók, ha Ön az admin.
- Jogosultság rendszer kiépítése: Webáruházunk lehetőséget teremt arra, hogy Ön felépítse benne cége teljes beszerzői hálózatát. Munkatársainak jogosultásgokat adhat, amelyek lehetővé teszik számukra az egyes funkciók használatát, például a vásárlást. Költséghatárokat szabhat meg nekik, vagy akár jóváhagyási rendszert is beállíthat. Ebben az esetben Önnek jóvá kell hagynia munkatársai megrendeléseit, csak ezt követően kerül elküldésre a rendelés.
- Rendelési sablon létrehozása: Hozza létre könnyedén egy excel fájlból feltöltve, vagy manuálisan a webáruházban saját megrendelési sablonját. Így a ismétlődően rendelt termékeket nem kell mindig a webáruházban megkeresnie.
- Ismétlődő megrendelés beállítása: A ciklikusan rendelt termékek megrendelését automatizálhatja is, ezáltal német raktárunk az előre meghatározott időközönként mindig el fogja küldeni Önnek a megrendelt termékeket.
Ezek az online szolgáltatások is érdekelhetik
Szolgáltatásaink egy részét is elérheti online, amivel egyrészt időt takaríthat meg, másrészt hatékonyabbá teheti a beszerzési folyamatait. Ezek a következőek:
- Letölthető e-katalógusok, amelyekből az aktuális akcióinkról és újdonságainkról értesülhet. Idei, legfrissebb kiadványunk például, amely „Árforgácsoló” címmel jelent meg, innen tölthető le.
- Szerszámnavigátor, amelynek segítségével könnyedén kiválaszthatja az Ön számára ideális megoldást.
- Idomszernavigátor, ahol gyorsan és egyszerűen találhat rá az egyes szakmai feladatokhoz szükséges idomszerekre.
- Műhelyszerkesztő szoftver, mely segítséget nyújthat Önnek a műhely hatékony megtervezésében és a szükséges szerszámok összeállításában.
Innovatív online szolgáltatásaink meglévő partnereink és az érdeklődők számára is ingyenesen elérhetőek weboldalunkon. További információt a „Szolgáltatásaink” menüpont alatt találhat ezzel kapcsolatban.